Joga w Laboratorium Oddechu

Poniżej prezentujemy opisy zajęć grupowych oraz lekcji indywidualnych dostępnych w naszej ofercie. Niektóre z nich już się odbywają, inne są w trakcie organizacji. Aktualny grafik znajdziesz w sąsiedniej zakładce…

Regularne zajęcia w Laboratorium Oddechu - medytacje dla początkujących i powracających, hatha joga i joga yin, joga dla sportowców

Uważny ruch oparty na jodze

Prowadzi Marta Reszko. Jest to łagodna aktywność fizyczna – i zarazem medytacja w ruchu (inspirowana praktyką uważnego ruchu w ramach kursów mindfulness), wykorzystująca pozycje jogi wzmacniające mięśnie i pracę z oddechem, tj. obserwację i stopniowe wydłużaniem go – w oparciu o jogę vinyasa Krama. Zajęcia dla każdego, kto nie szuka forsowania się, a łagodnej praktyki w atmosferze akceptacji i życzliwości – także dla początkujących i osób po przebytych kontuzjach.

Indywidualne lekcje jogi

Prowadzi Kinga Antończyk. Indywidualne zajęcia jogi są odpowiedzią na potrzebę skomponowania planu treningowego specjalnie dla Ciebie, który może służyć ogólnemu rozwojowi i poprawie jakości życia, jak i wspomaganiu leczenia bólu, dysfunkcji ruchowych, a także układu pokarmowego, oddechowego, krwionośnego, hormonalnego. Prowadząca posiada także kwalifikacje do konstruowania programu ćwiczeń dla kobiet w okresie post i prenatalnym.

Joga ashtanga

Prowadzi Kasia Dołkowska. To praktyka, która pięknie łączy skupienie umysłu, oddech i ruch.  Wzmacnia całe ciało i buduje jego siłę. Zaczynamy od cyklu zajęć wprowadzających, podczas których powtarzać będziemy stałą serię asan, aby ugruntować się w tej praktyce. Pozwala to dobrze poznać podstawy i poprawne wykonanie asan, co jest niezbędne by ruszyć z praktyką dalej i głębiej.

Joga i misy kryształowe

Prowadzi Marta Wiśniewska. Joga i relaks w dźwiękach mis kryształowych to wyjątkowe połączenie starożytnych technik relaksacyjnych. Każda z nich z osobna wspiera wyciszenie umysłu i osiągnięcie relaksu na poziomie ciała. Połączenie ich w jedną kompozycję potęguje doznanie odprężenia i sprzyja wchodzeniu w głęboki stan medytacji. Joga aktywnie przygotowuje ciało do wejścia w stan błogiego bezruchu.

Indywidualne sesje kundalini jogi

Prowadzi Katarzyna Jaworska. Sesje obejmują energatyzującą rozgrzewkę oraz kriye, czyli zestaw ćwiczeń, nastawiony na konkretny efekt: np. wzmocnienie nerek i obniżenie lęku. Na kriyę składa się sekwencja pozycji, ćwiczenia oddechowe, mudry (układy dłoni i palców) i bandhy regulujące przepływ energii w ciele. Kończymy relaksacją, medytacją i mantrą.

Sprawdź inne nasze wpisy

Medytacja mindfulness - kurs redukcji stresu MBSR