Stałe zajęcia w Laboratorium Oddechu

Poniżej prezentujemy opisy zajęć grupowych dostępnych w naszej ofercie. Niektóre z nich już się odbywają, inne są w trakcie organizacji. Aktualny grafik znajdziesz w sąsiedniej zakładce…

Medytacja mindfulness - kurs redukcji stresu MBSR

Grupowe sesje TRE

Prowadzi Ewa Rymar. Metody pozwalają na regulację układu nerwowego, emocji, uwolnienie napięć i stresu. Ćwiczenia TRE poprzez uruchomienie naturalnych drżeń w ciele, uczą kontaktu tu i teraz ze sobą samym, emocjami oraz swoim ciałem.  Pomagają odzyskać równowagę emocjonalną, uwalniając nas od starych wzorców i strategii obronnych.

Uważny ruch oparty na jodze

Prowadzi Marta Reszko. Jest to łagodna aktywność fizyczna i zarazem medytacja w ruchu wykorzystująca pozycje jogi wzmacniające mięśnie i pracę z oddechem, tj. obserwację i stopniowe wydłużaniem go – w oparciu o jogę vinyasa Krama. Zajęcia dla każdego, kto nie szuka forsowania się, a łagodnej praktyki w atmosferze akceptacji i życzliwości – także dla początkujących i osób po przebytych kontuzjach.

Joga ashtanga

Prowadzi Kasia Dołkowska. To praktyka, która pięknie łączy skupienie umysłu, oddech i ruch.  Wzmacnia całe ciało i buduje jego siłę. Zaczynamy od cyklu zajęć wprowadzających, podczas których powtarzać będziemy stałą serię asan, aby ugruntować się w tej praktyce. Pozwala to dobrze poznać podstawy i poprawne wykonanie asan, co jest niezbędne by ruszyć z praktyką dalej i głębiej.

Joga i misy kryształowe

Prowadzi Marta Wiśniewska. Joga i relaks w dźwiękach mis kryształowych to wyjątkowe połączenie starożytnych technik relaksacyjnych. Każda z nich z osobna wspiera wyciszenie umysłu i osiągnięcie relaksu na poziomie ciała. Połączenie ich w jedną kompozycję potęguje doznanie odprężenia i sprzyja wchodzeniu w głęboki stan medytacji. Joga aktywnie przygotowuje ciało do wejścia w stan błogiego bezruchu.

NOWA JA, terapeut.-rozw. grupa wsparcia

Prowadzi Maria Skodowska. Spotkania w kameralnym gronie wspaniałych kobiet, gdzie poruszamy takie tematy, jak rozstanie, rozwód, kryzys w związku. Zastanawiamy się jak radzić sobie z lękiem, poczuciem winy i straty, nie spełnianiem oczekiwań swoich i cudzych, z niską samooceną – w oparciu o swoje własne zasoby. Badamy programy jakimi się posługujemy i nasze mocne strony…

Sprawdź inne nasze wpisy

Medytacja mindfulness - kurs redukcji stresu MBSR